2010. január 6., szerda

szokásos.

Ez is egy kitalált történet, semmi valóság alapja, a képzeletem szülte :O :D

(1)
- Raboljuk ki, bazdmeg. Amire az öreg nyanya tárcsázná a rendőröket mi már a lakásotokban dobálóznánk a pénzzel.
Mondta jack és beleszivott a cigijébe. Egy parkban voltunk, ősz volt. Szép barnás-sárgás levelek voltak a földön mindenütt. Ahogy a padon ült jack, rögtön lejött róla hogy otthon náluk nincs minden rendben, apja iszik, anyját nem látta 3 éves kora óta.
- Ne szarjál már be morris, baszod. Most tényleg szerinted abban a kis eldugott zugban vásárol valaki?- és kifújta a füstöt, közben vigyorgott.
- Nem az hogy szarok bazdmeg. De szerinted egy öreg néninek sok pénze van? Jó nem is ez a lényeg, mert tulajdonképpen leszarom hogy hogyan él az öreglány. De bazdmeg ha elkapnak, téged egyből sittre vágnak a régebbi húzásaid miatt, én meg örülök hogyha felfüggesztettet kapok. Anyámban egy világ omlana össze, apámról nem is beszélve. Mi a fasznak akarod kirabolni? Előbb kérdezted ki jár oda, akkor szerinted lehet ott pénz? Szerintem nincs ott csak annyi, hogy tudjon vissza adni.
Mintha elgondolkodott volna jack, de amint monológom végére értem látszott rajta, hogy nagyivbe leszarja mit mondtam. Amit eltervez, azt általában megcsinálja, ha megtudja, de egy próbát biztos tesz.
- Jack, bazdmeg pénz kell? Szólj, mert most tudnék adni. De tényleg, nem számit, hogy mikor adod vissza.
- Morris, szerinted kell nagyon most a pénz? Nem füvezek már mióta, régen is csak arra kellett, szóval nem köszi. De gondolj már bele olyan lenne mint a filmekben. Váárj, melyik volt az a film amit valami tarantula rendezett és bankrablókról szól, nem tudod?
- Az nem tarantula te barom, hanem Quentin Tarantino és igen tudom, Kutyaszoritóban. Gondolom neked csak a sok vér miatt tetszik.
- Jólvan Morris, nem vagyok olyan filmbuzi mint te, nem tudhatok mindent, de amúgy ja a vér nagyon számit nekem ebben a film témában. - ekkor picit elmosolyodott és elgyúrta a cigijét.
- De ha tetszenek neked ezek a „véres” filmek, azt tudod hogy aki a filmben nem a jó oldalon áll azzal mi történik?
- Szerinted hülye vagyok Csákmorris?
- Anyád csákmorris.
- Jólvan, bocsi. Na, igen tudom, a végére meghal a gecibe vérbe fagyva, de addig úgy él mint egy császár. Na most ne gyere azzal, hogy akkor nekem is kellene meghalnom, mert én kurvára nem élek császár módjára, sőt még egy baszott nemes módjára sem.
- Hát te hülye vagy, úgy beszélsz magadról, mint egy kegyetlen halálosztóról, aki nem ismer senkit és semmit.
- De én akkor is kirabolom azt a gecit, ha nem tartassz velem nem vagy a barátom te bré. Mondom öreglányak a reflexe nem 0 hanem már minuszban van neki. Hallod, csak gondolj bele, úgyis mondtad szeretsz ilyen lófaszokat irni, gecc ezt nagyon megtudnád irni, tod olyanra mint a kutyaszoritóban. – Egyet tudod jack, ezzel az irás dologgal nagyon meg lehet fogni. Meg is fogott.
- Te figyelj jack, ma kifigyeljük a Mamit, de tényleg csak figyeljük. Aztán holnap kiraboljuk, de a pénzt utána való nap beledobjuk a postaládába. Oké? - Láttam rajta, úgy beindult mint egy vén tata aki meglát egy csupasz női puncit. És tudtam hogyha megigéri nekem, akkor be is tartja.
- Jó oké, ez alap papii, ma figyelünk. Holnap csapjuk neki, másnap vissza a kess, oké, felfogtam. Köszii – Ekkor megölelt, hát nem tudom miért, de gecc mintha nekem is jól esett volna.
(2)
Másnap délután van, jack nem volt suliban. Telóját nem vette fel, már küldtem neki smst, hagytam neki hangpostán szóban is, hogy hivjon fel. Nem tette, már nem tudtam mire gondolni.Suli után gyorsan ettem egy kebapot aztán mentem a lakásukhoz, nem nyitott senki ajtót, pedig apja mindig otthona tévé előtt szlopálja a sört és mindig nyit ajtót vagy nyitva van az ajtó. Hát már nagyon ideges voltam, nem tudtam kit hivjak, aki tudhatja hogy merre van. Elég sok mindenkit felhivtam, de senki sem tudta. Fogtam hazamentem. Tanultam otthon, tudtam nincs valami rendben, éreztem. Kapok egy sms-t, fellélegeztem hogy biztos jack irt. De nem ő volt, hanem egyik osztálytársam és csak ennyit irt hogy tévé. Bekapcsoltam, a hiradó ment. „ Apját és fiát holtan találták Budapesten egy garzon lakásban, az események még nem tisztázottak”. Hát mondom jólvan, ki a gecit érdekel, minek irt ez a fasz sms-t? És ekkor leesett, jack apjával él, nem érem el őt sem apját sem. Könnybelábadt a szemem, de reméltem hogy nem igy van és erőt vettem magamon. Neki álltam telefonálni, végül amikor semmit nem tudtam meg felhivtam a rendőr keresztanyám, éppen bent volt a rendőrségen. És mondta hogy nem mondhatja el, de úgy érzi én is családtag voltam ott. Igen, jackék voltak ott. Csak bőgtem és bőgtem az ágyon ülve, semmi sem érdekelt.

(3)
Eltelt két év, most fogok érettségizni, a táskámon még mindig fekete szalag. Nem fogom levenni még egy darabig, az biztos. Minden nap, minden éjjel gondolok jackre és arra hogy mi is volt ott. Megtudtam, apja felakasztotta magát, és jack talált rá, aki rögtön meghalt szivinkfartusban. Utálom az apját, nem is utálom, mert nem szó rá. Minden nap veszek az öregnéninel a boltban valamit, mástnem csak egy cukrot, a néninek tényleg nagyon lassúak a reflexei, és tényleg alig van a boltban pénz. Jack ezt is megmondta. Más lettem, nem szeretem már annyira Tarantinot, már én is csak a véres filmeket nézem, vagy is azokat szeretem. Arra is rájöttem, hogy akit szeretünk az örökre velünk marad, nem kell hogy mellettünk legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése